انتقال داعشی‌ها به عربستان برای حمله علیه شیعیان
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 104
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 17
:: بازدید ماه : 349
:: بازدید سال : 1011
:: بازدید کلی : 70716
نویسنده : فاضل اذرشاد-احمدتابان-م.حسینی
سه شنبه 2 تير 1394

 جبهه جهانی مستضعفین به نقل از مشرق، عربستان سعودی برای اجرای حملات تروریستی برضد شیعیان از گروه تروریستی داعش کمک می گیرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی عراقی المسله، در گزارش سازمان عدالت و توسعه که در بخش تروریسم بین المللی تحقیق می کند آمده است دستگاه اطلاعات رژیم سعودی شروع به کمک گرفتن از گروه داعش در عراق و سوریه و انتقال مخفیانه شماری از اعضای این گروه و اعضای گروه جیش الاسلام از سوریه به عربستان کرده است تا علیه شیعیان در داخل کشورهای خلیج (فارس) دست به حملات تروریستی بزنند.

هدف از این توطئه که عمدتا شیعیان کشورهای عربستان، کویت و بحرین را هدف قرار داده است، فشار آوردن بر شیعیان در کشورهای خلیج (فارس) به منظور مهاجرت کردن به ایران و جلوگیری از بین المللی شدن مسئله نقض حقوق شیعیان مقیم کشورهای خلیج (فارس) است.

در گزارش سازمان عدالت و توسعه آمده است، رژیم سعودی سال هاست اقدام به آموزش دادن شمار زیادی از شبه نظامیان سلفی در کشورهای پاکستان و افغانستان از جمله شبه نظامیان سنی جندالله و دیگر سازمان ها با هدف دست زدن به عملیات تروریستی در داخل ایران، لبنان، عراق و سوریه کرده است و از این سازمان ها برای جنگیدن با حوثی ها تحت عنوان مقاومت مردمی استفاده می کند. همچنین دستگاه اطلاعاتی سعودی، اعضای القاعده در یمن را برای جنگ با حوثی ها به خدمت گرفته است.

زیدان القنائی سخنگوی سازمان عدالت و توسعه به پایگاه خبری المسله گفت شکست مذاکرات یمن و شکست سخت عملیات طوفان قاطعیت در یمن، موجب شد عربستان سعودی دولت مصر را برای آشتی با اخوان المسلمین زیر نظر آمریکا تحت فشار قرار دهد تا بتواند از اخوان المسلمین برای جنگ با حوثی ها در یمن استفاده تبلیغاتی و نظامی کند.

در این گزارش درباره تلاش رژیم سعودی برای ترور گسترده شخصیت های ایرانی و شیعی و دینی در داخل کشورهای خلیج (فارس) از جمله بحرین و عربستان با کمک داعش و اجرای حکم اعدام شماری از شخصیت های دینی شیعه و در رأس آنها شیخ باقر النمر هشدار داده شده است.


آفتاب سلماس نمایش آزادی تفکر واندیشه

:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
آفتاب سلماس مقدم شما همشهریان را گرامی میدارد.ما همراه شما باگامهائی بلند؛ در آرزوی شکوفائی سلماس ؛ ازجای برخاسته ایم و بااعتقاد به وجود زمینه های شایسته شهرمان برای توسعه ؛ رشد و پویائی؛ هم کلامتان خواهیم بود
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
هاست لینوکس cpanel
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آفتاب سلماس و آدرس aftabsalmas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.